poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Przesłuchania do talent show i Texaco Country Showdown

Wiele z Was na pewno wie, ale dla niektórych może to być zupełnie nowa informacja o mnie, moją pasją i największym hobby jest muzyka. Gram na gitarze, pianinie (trochę, ale daleko mi do bycia nawet dobrą) i śpiewam. Moja przygoda z muzyką zaczęła się pod koniec piątej klasy podstawówki, niedługo później zaczęłam namiętnie grać na gitarze, by w końcu półtora roku temu rozpocząć coś co jest chyba moim ulubionym zajęciem pod Słońcem - pisanie piosenek. Zawsze zafascynowana byłam jak można połączyć muzykę oraz słowa by przekazać jakąś wiadomość. Podczas pobytu w Stanach nie przestałam ani grać, ani pisać. 

Gdy tylko usłyszałam, że w moim amerykańskim liceum są przesłuchania do talent show, od razu zdecydowałam, że idę. Wybrałam jedną ze swoim piosenek i po szkole wzięłam udział w przesłuchaniach. Dwa dni później na szkolnej tablicy ogłoszeń wywieszono listę zakwalifikowanych. Gdy tylko znalazłam swoje imię, bardzo się ucieszyłam. Występuję 17 kwietnia - już nie mogę się doczekać :)

W sobotę 24 marca odbyły się również inne przesłuchania. Tym razem do konkursu Texaco Country Showdown. Jest to konkurs country, przesłuchania organizowało lokalne radio. Moje piosenki nie są country, ale mimo wszystko postanowiłam spróbować. 

O 10 rano byłam na miejscu przesłuchań by zapisać się i dostać numerek, kiedy występuję. Minęło około 1,5h i w końcu weszłam na scenę. Było cudownie, chwila rozmowy z prowadzącym o tym skąd jestem, braku country w Polsce i zaczęłam śpiewać swoją własną piosenkę "Little girl and you". Prawie cała rodzinka przyszła mnie oglądać, host siostry pogratulowały mi świetnego występu i dostałam od nich pyszną muffinkę. Bardzo miło z ich strony.




Oto filmik dodany przez stację radiową z moim występem :


Wyniki ogłoszono dzisiaj. Przechodziła najlepsza dwudziestka. Było bardzo dużo uczestników. Niestety nie udało mi się zakwalifikować. Mimo wszystko doświadczenie było świetne i nie żałuję, że spróbowałam. Jak dla mnie każda okazja do występu jest mile widziana, bo kocham śpiewać na scenie, tym bardziej swoje piosenki.

Piosenka z filmiku to "Little Girl and You" (by Aleksandra Leki)
© Copyright 2012
Tak dla jasności, w końcu to jest internet :)

Opiszę wszystko dokładnie o talent show po 17 kwietnia. Teraz mam dużo nowych notek na liście. Było sporo propozycji pod poprzednimi. Spodziewajcie się opisu mojej okolicy, gdzie mieszkam etc oraz notki o amerykańskich nastolatkach. 
Trzymajcie się
Buziaki :)

12 komentarzy:

  1. o kurde ale mówisz świetnie po angielsku ! ;D
    jak prawdziwa amerykanka xd.
    kiedy zauwazylas roznice z angielskim , jak mowilas przed wyjazdem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      Szczerze mówiąc to ja nie miałam momentu, w którym stwierdziłam, ze strasznie poprawił mi się angielski. Stopniowo to przychodziło aż po jakimś czasie stwierdziłam, że umiem dużo więcej.
      Przed wyjazdem myślę, że byłam dość dobra w angielskim, potrafiłam w miarę płynnie rozmawiać z ludźmi, ale baardzo często brakowało mi słówek, zacinałam się w połowie zdania :) Teraz nawet myślę po angielsku :))

      Usuń
  2. super mówisz ah ;D
    czekam na dalsze notki :)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne śpiewasz! :)
    proponiję nagrać parę converów na Yt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      kiedyś się na tym zastanawiałam, kto wie, może nagram jeśli będę miała trochę czasu (na razie niestety jestem strasznie zabiegana) :))

      Usuń
  4. Och, wspaniałe!! Fajnie, że często piszesz ;). Prosimy o więcej filmików!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie śpiewasz no i mówisz po angielsku!
    gratulacje z okazji dostania się do tego talent show no i powodzenia!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. czemu powiedziałaś: 'kocham niedźwiedź' . Nie odmieniłaś, zabrzmiało jakbyś miała już teraz problem z polskim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu tak powiedzialam, ale nie przejmuje sie tym, ze popelnilam blad, zdarza sie. Teraz nie uzywam duzo polskiego, poza tym podczas wystepu nie za bardzo myslalam o poprawnosci jezyka polskiego :))
      Chyba nie zapomnialam ojczystego jezyka haha (chociaz dziwnie mi sie mowi po polsku) :))

      Usuń
    2. trzeba Ci przyznać, że świetnie mówisz po angielsku, świetny akcent i nigdy nie powiedziałabym, że jesteś Polką! bardzo zazdroszczę Ci, ze miałaś możliwość wyjazdu :) powodzenia!

      Usuń
  7. ale Ci zazdroszczę akcentu! ja mam nadal problemy z moim :(

    OdpowiedzUsuń