środa, 29 lutego 2012

Ceremonia najlepszych uczniów

Korzystając z wolnej chwili, braku prac domowych i nowego odcinka Plotkary, który niestety przegapiłam w poniedziałek, postanowiłam zamieścić nową, krótką notkę. Od ostatniego postu u mnie nie wydarzyło się dużo, ale jest kilka rzeczy które z chęcią opiszę. 

We wtorek po szkole wybrałam się na spotkanie organizacyjne drużyny tenisowej. Przyszło bardzo dużo osób, ale jak słyszałam wiele rezygnuje w trakcie. Postanowiłam zapisać się. Treningi rozpoczynają się 12 marca, czyli już za 2 tygodnie. Jestem strasznie podekscytowana i nie mogę się już poczekać. Aż dziwnie mówić, ale brakuje mi chociażby szkolnego w-fu, czy popołudniowych przejażdżek na rowerze. Zastąpiłam to bieganiem na bieżni, ale czasami wieczorami nie mam ochoty biegać w czterech ścianach. Tenis to o wiele lepsza perspektywa.

Dzisiaj odbyła się ceremonia nagrodzenia najlepszych uczniów. Wyróżniono wszystkich, którzy mieli same oceny A w pierwszym semestrze. Ponadto prezentowano najlepszych seniorów (z programu międzynarodowej matury). W przerwie występował szkolny chór, który jest naprawdę dobry, bardzo miło się słuchało.

Wyróżnieni uczniowie otrzymywali literki F, czyli literki, które uczniowie mają przyszyte na szkolnych bluzach. Ja również dostałam swoją ;)






Tak właśnie spędziłam popołudnie "leap day", czyli 29 lutego.
Jak Wam minął ten 'wyjątkowy' ( w końcu jeden na cztery lata) dzień ? ;)
Do usłyszenia! ;)

5 komentarzy:

  1. Gratulujemy i bardzo sie cieszymy z Twoich sukcesów na Ciebie zawsze moza liczyć....Gosia
    ;.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci ! :* naprawdę zasłużyłaś. :)
    mi ten "wyjątkowy" dzień minął mi nie zbyt wyjątkowo na kuciu biologii. pozdrowienia z Warszawy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pytanie. ile w USA kosztuje kawa tak mniej więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Starbucksie koło 4 dolarów (średnia), a w mieście koło 3 $ :)

      Usuń
    2. dzięki :)

      Usuń