poniedziałek, 2 stycznia 2012

Zimowe zakończenie roku

W sylwestra nie było fajerwerków czy też wielkiego hucznego obchodzenia zakończenia roku, ale za to miałam wiele innych atrakcji i podobało mi się ;)

Całe przedpołudnie, aż do godziny 16, jeździłam na snowboardzie. Teraz robię to w zasadzie w każdy weekend i za każdym razem jest ciekawie. 31 grudnia na stokach było bardzo dużo ludzi, chyba pierwszy raz trzeba było czekać w kolejkach do wyciągów. Co ciekawe, w Stanach nie ma automatycznych bramek, które sprawdzają twój karnet i Cię przepuszczają jak w Europie, tylko karnety skanują pracownicy.

Po powrocie do domu, zjedliśmy razem obiad, śpiewaliśmy "Happy Birthday" Rachel, która dzień wcześniej skończyła 18 lat, jedliśmy tort, oglądaliśmy transmisję Sylwestra z NY. W międzyczasie graliśmy na xboxie kinect w różne gry taneczne, było naprawdę śmiesznie. Przywitaliśmy Nowy Rok, obejrzeliśmy film i o trzeciej wszyscy położyliśmy się spać ;)



Pierwszy stycznia był najzwyklejszym dniem. Hasło dnia dla mnie to "odrabianie prac domowych". W końcu kiedyś musiałam się za to zabrać. Po napisaniu raportu z doświadczenia biologicznego, odmiany mnóstwa czasowników na francuski i przejrzeniu innych segregatorów, pomagałam sprzątać dom, a dzień zakończyłam graniem w Monopoly z Lydią. Niestety tym razem przegrałam :)

Poniedziałek był ostatnim dniem wolnym od szkoły. Znowu pojechałam w góry, by jeździć na snowboardzie. Była przepiękna pogoda, zero chmur, świecące słońce. Dobrze, że pamiętałam o kremie z filtrem, bo inaczej byłoby naprawdę kiepsko. Zrobiłam trochę zdjęć, ponieważ zabrałam ze sobą aparat.







Pozostaje mi wrócić do szkoły, do prób do przedstawienia, zawodów w speech w sobotę i bliskiego zakończenia semestru. Zazdroszczę, że w Polsce są ferie zimowe. Moja następna przerwa od szkoły (nie licząc pojedynczych dni wolnych) dopiero pod koniec marca, czyli tygodniowy spring break. 
Trzymajcie się !

(Nie wiem jak Wy, ale ja nadal nie mogę uwierzyć, że mamy 2012 rok)

2 komentarze:

  1. Ola w kasku i goglach przypominasz mi kogoś.....Macieja.buziaki.gosia
    ps.Wszystkiego najlepszego w NOWYM ROKU !!!

    OdpowiedzUsuń