poniedziałek, 16 stycznia 2012

Teatr i speech :)

Mam wrażenie, że nie pisałam na blogu od wieków. Złożyło się na to wiele rzeczy, ale przede wszystkim to, ze mój ostatni tydzień był bardzo zajęty. 

Wszystko zaczęło się od zeszłej soboty.  Wybrałam się na mój drugi konkurs ze speech and debate. Tym razem jechaliśmy do Missouli. Jakiś czas temu przeniesiono mnie do Varsity, czyli wyższego poziomu. Tam wszyscy są już naprawdę dobrzy, więc ten konkurs był naprawdę trudny.
Wyjeżdżaliśmy z Kalispell o czwartej rano. Wpadałam na "genialny" pomysł, żeby nie spać i po prostu przyszykować się, bo i tak musiałabym wstać o 2.30. Nie przemyślałam tego do końca i poszłam spać o 1.30, by po godzinie być już z powrotem na nogach. :)
Zmagania rozpoczęły się o 8 rano i odbywały się na terenie uniwersytetu Montana. Śmieszne było, że podczas przechodzenia z budynku do budynku zgubiłam się. Na szczęście jakoś dotarłam na miejsce.
Nie można było robić zdjęć w środku, więc mam tylko te pokazujące kampus uniwersytetu.




Symbol Uniwersytetu


Mniej więc tak wyglądały nasze przerwy między rundami
 Cały ostatni tydzień kręcił się wokół teatru. Mieliśmy występy w poniedziałek, wtorek i czwartek o 19 wieczorem. W pozostałe dni były próby etc. Aż ciężko jest to wszystko opisać, bo było CUDOWNIE. Jedno z najlepszych przeżyć tutaj w Stanach. Atmosfera była świetna, wszyscy ze sobą rozmawiali. Tym cudem poznałam dziewczynę, która była w zeszłym roku w Polsce (nie mogłam w to uwierzyć haha). Z reguły ludzie nie wiedzą, gdzie jest Polska, a ona była w Warszawie przez tydzień :)

Wszystko wypadło bardzo dobrze, a w czwartek mieliśmy pełną publiczność ;)

Nie można było robić zdjęć ;((

w dressing room


W te dni do domu wracałam o 22.30. Dobrze, że mieliśmy trzydniowy weekend :)

W sobotę pojechałam na snowboard. Niestety warunki ni były takie świetne. Wiał wiatr, było zimno i prawie nic nie było widać w niektórych miejscach :(


Niedziela to zakupy z Lydią. :) A potem oglądałyśmy Aparatkę, Świat według Ludwiczka itp.

Maskotka, którą dostałam od Lydii :)


Od jutra ostatni tydzień jako semestr 1, od poniedziałku zmieniają się klasy :)
Trzymajcie się :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz