poniedziałek, 23 stycznia 2012

Inny świat

Obudziłam się wyjątkowo wcześnie, jak na dzień, w którym nie ma szkoły i nie muszę ze złością patrzeć na budzik. Rozglądam się wokół i widzę pusty pokój. Przy ścianie walizka i parę kartonów. Oznacza to tylko jedno. Nie jestem w żadnym śnie, wszystko dzieje się naprawdę. Za chwilę wyprowadzam się stąd. Wtedy jeszcze nadal mam mieszane uczucia. Wraz z Lydią odśnieżam jeszcze drogę i wybija 13. Przyjeżdża mama Lilly i po kilku minutach ładowania bagaży, żegnam się z dziewczynami i odjeżdżam.

Zaczynam od nowa. Znowu czuję się w nowym domu trochę obco, muszę pytać, gdzie są szklanki czy sztućce. Mimo wszystko wszyscy są dla mnie mili. Jak na razie w domu nie ma Lilly i jej taty. Wrócą jutro. Rozmawiam z jej braćmi, wszyscy idziemy na spacer, potem gramy na ukulele i pianinie :) W domu jest taka jakaś cieplejsza atmosfera. Jemy razem obiad. Pierwszy raz od bardzo dawna jem tradycyjnie ugotowaną zupę i sałatkę, a potem świeżo upieczone owsiane ciasteczka. 

Nadal nie czuję się tak pewnie jak w starym domu, ale nie żałuję, że zmieniłam rodzinę. Nie ma co męczyć się gdzieś, gdzie nie jest do końca tak jakbyśmy chcieli. Od jutra zaczyna się szkoła. Nowy semestr, nowe przedmioty, nowa rodzina... 

Trzymajcie za mnie kciuki, by tym razem wszystko się udało :)

6 komentarzy:

  1. trzymam kciuki!
    sama BARDZO chcialabym zmienic rodzinę, bo moja jest po prostu tragiczna, jeszcze nigdy nie czułam się tak beznadziejnie, ale niestety koordynatorka nie chce mi na to pozwolić. jeśli bym chciała zmienić rodzinę, to wylatuję :(
    ale cięszę się bardzo, że Tobie się udało, mam nadzieję, że będzie teraz tylko dużo lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie możesz zmienić rodziny ? Przecież to nie ma sensu !

      Usuń
    2. po prostu koordynatorka mnie nienawidzi. już kilka razy probwała mnie wyrzucić, było naprawdę blisko. więc teraz muszę się dobrze zachowywać i udawać, ze wszystko jest ok.
      ale cieszę się, ze u ciebie wszystko w porządku!

      Usuń
    3. trochę nieciekawie :( liczę, że może coś się poprawi u Ciebie :)

      Usuń
  2. Cieszę się i bardzo mocno trzymam kciuki...ja się wyprowadziłam od mojej rodziny po 2 miesiącach...super, że i Tobie się udało!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. COLDPLAY-POLAND.BLOGSPOT.COM
    Najnowsza Polska strona o jednym z najlepszych rockowych zespołów na świecie - COLDPLAY -właśnie ruszyła. [coldplay-poland.blogspot.com] WEJDŹ I SIĘ PRZEKONAJ!!

    OdpowiedzUsuń