niedziela, 13 listopada 2011

Na deskach szkolnego teatru oraz 11 listopada

Rozpoczął się listopad. Na dworze jest zimno, temperatura często spada trochę poniżej zera, za nami już pierwszy śnieg.

Wróćmy do poniedziałku. Zaczyna się kolejny tydzień nauki. Rano, siedząc na lekcji teatru wpadł mi do głowy pomysł, żeby pójść na przesłuchania do nowej szkolnej sztuki teatralnej.  Gdyby ktoś zapytał mnie wcześniej, powiedziałabym, ze chyba żartuje. Mimo wszystko poszłam. Na kilka minut przed rozpoczęciem, w sali zbierało się coraz to więcej osób. Wypełnialiśmy karty, dotyczące wzrostu, doświadczeń teatralnych itp. Jak zwykle miałam problem z napisaniem ile mam wzrostu w calach, więc zaczęłam porównywać się z kilkoma osobami i w końcu doszłam do wniosku, że mam około 5'8''.

Otrzymaliśmy sceny do przeczytania. Było ich kilka. Wybrałam sobie jedną i miałam dosłownie kilka minut na przygotowanie tego monologu. Wystąpiłam jako jedna z pierwszych, żeby mieć to z głowy. Podziękowałam i wyszłam. Byłam dumna z tego, że odważyłam się pójść, ale za bardzo nie liczyłam, że się dostanę. W głębi serca bardzo chciałam. 

Obsadę wywieszono w czwartek. Gdy tylko zobaczyłam swoje imię, nie mogłam przestać się cieszyć.

Sztuka: Hooked
....
Rola : nauczycielka - Ola Leki 

Sztuka: Choices
...
Extra: Ola Leki 

Tym cudem jestem w dwóch sztukach. Jest ich kilka, dlatego, ze trwają tylko 10 minut. Całe wydarzenie nazywa sie FXT - Flathead Experimental Theatre. Oznacza to, że uczniowie napisali krótkie (10-minutowe) sztuki, uczniowie są reżyserami i uczniowie grają. Wystawiamy je w trzy wieczory w styczniu. Próby rozpoczynają się w tym tygodniu. Nie mogę się doczekać !
Jak widać moje próby są w poniedziałki i środy


Kolejnym ważnym wydarzeniem, było 11 listopada. Postanowiłam w jakiś sposób pokazać, że u nas jest Dzień Niepodległości. Na mojej szafce widniał napis : November 11- Independence Day in Poland i wydrukowana flaga i godło. Ponadto ubrałam się na biało-czerwono i miałam na dłoniach narysowane 2 małe flagi.

MOJA SZAFKA !! Speech and debate autobus i Poland ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz