środa, 24 sierpnia 2011

Poczatek przygody, czyli lot Glacier Park i Flathead Lake

Moja przygoda rozpoczela sie o 12.45 w Warszawie, kiedy startowal moj pierwszy samolot do Amsterdamu. Gdy wyladowal musialam szybko biec po karte pokladowa, poniewaz okazalo sie, ze wykupiono wiecej biletow niz jest miejsc w samolocie. Gdy dotarlam do wlasciwego okienka, pani kazala mi czekac i dopiero po 40 minutach otrzymalam miejsce. Bylo to chyba najgorsze 40 minut w moim zyciu, chodzilam w kolko i zastanawialam sie, co zrobie, jesli nie dostane tego miejsca. Dalsza czesc podrozy przebiegla juz bez problemow.

Na lotnisku w Kalispell czekala na mnie cala host rodzina : tata - Larry i trzy siostry: Lydia, Emily i Rachel oraz koordynatorka. Kazda z siostr trzymala w rekach kartke z napisem: WELCOME OLA ! ;))



Od samego poczatku wszyscy byli bardzo mili. Gdy dojechalismy do domu, w moim nowym pokoju czekaly na mnie kartki od kazdej z dziewczyn i maly prezent- kolczyki i naszyjnik.



Pierwszego dnia po moim przyjezdzie udalismy sie do Parku Narodowego Glacier, ktory lezy okolo 20 mil od Kalispell. Widoki byly cudowne. Wszedzie dookola gory i jeziora.


















Nastepnego dnia odwiedzilismy koordynatorke, ktora mieszka przy jeziorze Flathead. Woda w nim jest naprawde czysta, a widoki wspaniale. Mielismy ognisko i pierwszy raz w zyciu jadlam slynne pianki i tzw. smores, czyli pianki, czekolde i krakersy.

Czas mija mi naprawde swietnie. Jak na razie mam wrazenie, ze trafilam idealnie.

4 komentarze:

  1. jejku fantastycznie ;*
    czekam na dalsze notki.
    a jak u ciebie z angielskim ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem mile zaskoczona, bo z angielskim jest w miare dobrze. rozumiem jak mowia (dzisiaj w szkole - pierwszy dzien, nie mialam problemow), gorzej z mowieniem, bo czesto brakuje mi slow :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ola napisz coś o szkole? ucałowania od babci,dziadka i martynki.buziaki Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostawałam zawału wchodząc na fejsa i widząc, że ciągle nic nie piszesz! Wstaw zdjęcia z dziewczynami i napisz jak ludzie w szkole ;)

    Aga K.

    OdpowiedzUsuń