sobota, 27 sierpnia 2011

Flathead High School

Ogladajac amerykanskie filmy, moja uwage zawsze przykuwaly szkoly. Wydawaly sie takie ogromne i swietnie wyposazone. Wchodzac do Flathead High School, czyli szkoly, do ktorej bede uczeszczac przez najblizszy rok, mialam wrazenie, ze nie mylilam sie.






Sam budynek jest ogromny. Uczeszcza tam prawie 2000 uczniow. Na korytarzach pelno niebieskich szafek i dzwi do coraz to nowych klas.

W srode bylam tam pierwszy raz. Musialam wybrac przedmioty na najblizsze 2 semestry.

Oto moj plan na pierszy semestr:
1. Francuski
2. Theatre as Literature, czyli czytanie sztuk teatralnych
3. Biologia zaawansowana
4. Gitara
5. Algebra 2 i Trygonometria
6. Chemia
7. Historia USA

Drugi semestr:
1. Francuski
2.Kompozycja (angielski)
3. Biologia zaawansowana
4. Filozofia
5. Algebra 2 i Trygonometria
6. Fizyka
7. Historia USA

Przerwa na Lunch jest po piatej lekcji.

Nastepnego dnia, rozpoczynal sie juz rok szkolny. Pierwszy dzien minal mi naprawde dobrze. Ku mojemu zdziwieniu, rozumialam i nauczycieli, i uczniow. Na lekcjach panowala inna atmosfera niz w Polsce. Bylo weselej, duzo pracowalismy w grupach i gralismy w rozne gry.

Drugiego dnia z wiekszosci przedmiotow byly testy sprawdzajace wiedze. Najgorsza dla mnie byla algebra, poniewaz w czesci zadan nie rozumialam polecen z trescia, ale jakos dalam rade. Teraz bedzie juz tylko lepiej.

Amerykanie sa bardzo mili (wiekszosc) i podchodza, rozmawiaja, pytaja skad jestem. Jak sie dowiedzialam, w mojej szkole jest 5 uczniow z wymiany. Dziewczyna z Czech, Wloch, Norwegii i chlopak z Niemiec.

moja szafka pierwszego dnia



rzeczy, ktore mialam ze soba pierwszego dnia, teraz juz musze nosic duzo wiecej

moje ksiazki, kazda wazy naprawde duzo i ma okolo 1000 stron


plan lekcji

8 komentarzy:

  1. powodzenia w szkole i udanego pobytu w JuEsEj. No i czekam na kolejne wpisy :)
    /Dan

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w szkole:) Nina z sunflowerstate(nie moge sie zalogowac;p)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje ksiazki tez sa gigantyczne :D
    powodzenia, baw sie dobrze! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż... My mamy jeszcze wolne! Wytłumacz mi tylko o co chodzić z tym przedmiotem "Kompozycja angielski" POWODZENIA! Nazwy sal jak nasze autobusy. S1, 11, 12...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś z Kalisza? : )
    Życzę Ci powodzenia, pisz często, nie mogę się doczekać : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy ma wypożyczane ksiązki, a potem je oddaje ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Szymon - Kompozycja angielski, to przedmiot, na ktorym pszesz eseje, opowiadania, oni maja po prostu angielski rozbity na dwie czesci,
    s1 i 11-12 znaczy, ze przedmiot trwa albo semestr (s1) albo caly rok ( 11-12)

    Tak, jestem z Kalisza :))

    Tak, kazdy ma wypozyczane ksiazki. Oddaje sie je po roku i nie placi sie za to :))

    OdpowiedzUsuń
  8. No rzeczywiście semestr. Głupi nie spojrzałem na nagłówki :)

    Ucz się ucz! Jutro my się dowiemy co nas czeka.

    OdpowiedzUsuń